Reklama w internecie to świetny sposób na dotarcie do nowych ludziAby reklamy online były bardziej skuteczne, marketerzy muszą używać świeżego myślenia i lepszych taktyk. Te strategie pomogą Ci przekształcić reklamy w potężne narzędzie marketingowe ponownie.

Użyj rich media, aby pokazać, a nie tylko powiedzieć

Marketerzy są często kuszeni, aby stworzyć reklamę, która jest ciężka na słowa. Chcą wyjaśnić swój produkt i dlaczego warto go kupić. Chociaż może to być pomocne, to nie jest tak skuteczne, jak pokazanie produktu w akcji. W rzeczywistości, przy użyciu rich media (jak obrazy, wykresy lub wideo) w kopii reklamy może zwiększyć klikalność nawet o 12%. Dzieje się tak dlatego, że ludzie lepiej reagują na informacje wizualne. Jest to łatwiejsze do zrozumienia, zapamiętania i reagować na. Plus, mogą to zrobić, podczas gdy oni robią coś innego. To wszystko są rzeczy, z którymi treść pisana nie może konkurować. Więc jeśli masz produkt lub usługę, o której warto mówić, nie tylko mów ludziom o tym. Pokaż im.

Wykorzystaj targetowanie behawioralne

Targetowanie behawioralne pozwala na wykorzystanie oprogramowania do tworzenia segmentów na podstawie osób, które odwiedzają Twoją stronę. Następnie możesz pokazać im reklamy oparte na ich zainteresowaniach i zachowaniu. Na przykład, jeśli jesteś właścicielem sklepu ze sprzętem turystycznym, możesz uruchomić reklamy na stronach internetowych poświęconych turystyce. Możesz również kierować reklamy do osób, które szukały butów turystycznych lub innych produktów związanych z turystyką. Ma to kilka korzyści. Po pierwsze, jesteś kierowanie ludzi, którzy są już zainteresowani w turystyce. Więc, jest duża szansa, że będą one kliknąć na reklamy. Po drugie, można użyć ich historii przeglądania, aby utworzyć ukierunkowaną reklamę. Jest to o wiele bardziej skuteczne niż próba wymyślenia chwytliwego hasła reklamowego z góry głowy. Po trzecie, można użyć danych z tych stron, aby zobaczyć, które reklamy są coraz najwięcej kliknięć. To pomoże Ci stworzyć jeszcze lepsze reklamy w dół drogi.

Bądź przejrzysty o tym, dlaczego ludzie powinni kliknąć

Ludzie nie klikają w reklamy, bo są zainteresowani Twoim produktem. Klikają, bo chcą rozwiązać jakiś problem. Chcą znaleźć rozwiązanie, takie jak tańszy sposób podróżowania, lepsze zdrowie, bardziej niezawodny samochód itp. Tak więc, tworząc swoje reklamy, nie tylko powiedzieć ludziom, co robisz. Wyjaśnij korzyści, które otrzymają z twojego produktu. Ludzie nie dbają o to, że masz świetny sklep internetowy. Oni dbają o to, że mogą zaoszczędzić pieniądze, robiąc zakupy tam. Aby to zrobić, najpierw wymyśl kilka nagłówków, które uchwycą najważniejsze korzyści z Twojego produktu. Nie staraj się być kreatywny. Wystarczy dostać się do punktu. Następnie, użyj ich w swoich reklamach. To pomoże Ci uzyskać więcej kliknięć, co doprowadzi do większej sprzedaży.