Ręczniki z logo hotelu i pościel z nazwą firmy bez wątpienia wzbudzają w klientach pozytywne odczucia. Wpływają korzystnie na poziom przywiązania do marki i zwiększają szanse na ponowne skorzystanie z jej oferty. Jak zatem przyciągnąć gości do hotelu za pomocą tekstyliów reklamowych? Sprawdź!
Czym są tekstylia reklamowe?
Tekstylia reklamowe to produkty wykorzystywane w celach marketingowych. Przedstawiają treści związane z marką, np. logo firmy czy hasło promocyjne – są one umieszczane bezpośrednio na materiale, np. nadrukowane lub wyhaftowane. Ich wykorzystanie świadczy o profesjonalizmie przedsiębiorcy i fachowym podejściu do klienta.
W odniesieniu do obiektów noclegowych najczęściej mówi się o takich tekstyliach reklamowych jak pościel, ręczniki, koce czy poduszki z nadrukiem. Dużą popularnością wśród hotelarzy cieszą się też zasłonki prysznicowe i torby reklamowe. Przyjrzyjmy się bliżej poszczególnym elementom.
Pościel reklamowa
Pościel reklamowa to poszewki na kołdrę i poduszki z nadrukowaną grafiką lub tekstem w dowolnym rozmiarze. Nadruk może przedstawiać np. nazwę obiektu noclegowego lub jego logo.
Pościel ozdobiona w ten sposób sprawdza się zarówno w dużych sieciach hoteli, jak i w hostelach, niewielkich pensjonatach, gospodarstwach agroturystycznych czy w kwaterach prywatnych. Dzięki zastosowaniu hipoalergicznego tuszu jest bezpieczna dla użytkowników. Ponadto cechuje się estetycznym wykonaniem. Co zaś najważniejsze, mimo wielokrotnego prania, pozostaje w nienagannej kondycji przez długi czas.
Ręczniki reklamowe
Ręczniki reklamowe uznaje się za bardzo użyteczne i efektowne akcesoria marketingowe. Warto zostawiać je do użytku gości w pokojach hotelowych, a także rozdawać podczas rozmaitych akcji promocyjnych. Dzięki temu te funkcjonalne gadżety będą „reklamowały” hotel na plaży, basenie czy siłowni w różnych zakątkach kraju. Ważne, aby ręczniki reklamowe cechowały się wysoką jakością i były wykonane z odpowiednio chłonnych materiałów. Dzięki temu zapewnią użytkownikom komfort przez długi czas i przełożą się na pozytywny odbiór promowanej marki.
Koce reklamowe
Koce reklamowe z logo firmy doskonale spełniają funkcję dekoracyjną w obiektach noclegowych. Sprawdzają się rewelacyjnie np. w roli narzuty na łóżko lub sofę. Mogą stanowić również dodatkowe wyposażenie pokoi zlokalizowanych niedaleko morza lub jeziora. Pozostawienie takiego koca z nadrukiem np. w pobliżu leżaków sugeruje możliwość zabrania go ze sobą na plażę. Wykorzystany w ten sposób sprawi, że więcej osób zobaczy nazwę obiektu noclegowego. To może się przełożyć na większe zainteresowanie jego ofertą. Koc z nadrukiem to również doskonała forma upominku dla gości lub uczestników akcji promocyjnych.
Torby reklamowe
Torby reklamowe z logo są powszechnie wykorzystywanym narzędziem marketingowym w różnych branżach. Warto wykorzystać je również w obiektach noclegowych. W jaki sposób?
Do takiej torby bez problemu zmieszczą się jednorazowe akcesoria przeznaczone dla gości – środki do pielęgnacji, kapcie pod prysznic czy ręczniki. Torbę reklamową z nadrukiem można zaproponować również jako gadżet-upominek na koniec pobytu.
Zasłonki prysznicowe
Zasłonki prysznicowe z nadrukiem mogą okazać się ciekawym dodatkiem do łazienki. Z jednej strony ich montaż pomaga zadbać o komfort gości, a z drugiej – widoczne logo gwarantuje promocję marki. Ponadto zasłonki reklamowe estetycznie wyglądają i uzupełniają stylizację pomieszczenia. Co ważne, powinny być wykonane z trwałych materiałów – odpornych na wilgoć i wysoką temperaturę. Dodatkowo muszą cechować się małą wrażliwością na uszkodzenia mechaniczne i działanie środków czyszczących.
Jakie znaczenie mają tekstylia reklamowe dla hotelu?
Obiekty noclegowe wymagają szczególnie przemyślanych działań PR i dobrej promocji. Tekstylia reklamowe wpisują się doskonale we wszelkie działania prowadzone w celu zwiększania świadomości marki. Pozwalają na kreowanie, utrwalanie i rozpowszechnianie pozytywnego wizerunku hotelu. Mogą być wykorzystywane zarówno na terenie obiektu, jak i w czasie wydarzeń promocyjnych – targów, konferencji czy szkoleń. Są niezwykle praktycznymi i funkcjonalnymi nośnikami reklamowymi, dlatego zdecydowanie warto w nie zainwestować.
- Artykuł sponsorowany